Skip to main content

30 Regerende Voorraad Opsies


Laaste opgedateer op: 16-01-2012 In 'n vorige item op die nuus wat ons reeds op 'n paar voorgestelde wysigings van die 30 beslissing uitgebrei. In daardie tyd het die voorgestelde wysigings het nog goedgekeur moet word deur die Nederlandse Parlement en die uitslag was dus nie heeltemal seker nie. Die voorgestelde wysigings van 30 beslissing was swaar gedebatteer in die Parlement en uiteindelik die Parlement goedgekeur van 'n gewysigde weergawe van die voorgestelde wysigings van die 30 beslissing. Daar is nog steeds wesenlike veranderinge wat hieronder uiteengesit is, maar die skerp kante is af. Oor die 30 beslissing in die algemeen in Nederland, inkomste indiensneming is belasbaar teen progressiewe tariewe. Soos die hoogste Nederlandse belastingkoers is 52, die Nederlandse regering wil 'n aansporing om buitelandse kundiges na Nederland trek deur die skep van 'n gunstige belasting regime vir werknemers te bied. Onder hierdie regime, die 30 beslissing, sal die werknemer belas word op net 70 van sy inkomste indiensneming. As gevolg hiervan, is die effektiewe belastingkoers weens aansienlik verminder (die effektiewe maksimum koers is verminder tot 36,4 (70 52). Die 30 beslissing is algemeen beskikbaar vir werknemers aan Nederland, of gewerf uit die buiteland vir die doel van indiensneming in Nederland . die werknemer moet in diens geneem word deur 'n Nederlandse inwoner werkgewer of 'n buitelandse werkgewer wat 'n loon belasting weerhouding agent in Nederland. die belangrike voorwaarde vir kwalifikasie is dat die werknemer gespesialiseerde vaardighede of kennis nie geredelik beskikbaar is op die Nederlandse arbeidsmark moet hê ( . ldquothe spesifieke kundigheid testrdquo) vir verdere algemene inligting met betrekking tot die 30 beslissing verwys ons na Nederlandse uitgewekene belasting regime: die 30 beslissing wysigings as 1 Januarie 2012 Onlangs, met die begroting Plan 2012 die Nederlandse Staatsekretaris van Finansies aangekondig wysigings van die 30 beslissing vanaf 1 Januarie 2012. die wysigings is die volgende: die bogenoemde wysigings word in meer besonderhede hieronder vir employments in Nederland begin na 31 Desember 2011, sal die maksimum toekenning tydperk van die 30 beslissing beperk word tot 8 jaar (96 maande ). Dit gebruik om 10 jaar (120 maande) wees. Verder, die huidige tussentydse toets (na die eerste 5 jaar om te kontroleer of die 30 beslissing vir die oorblywende toekenning tydperk kan voortgesit word) is afgeskaf. Vanaf 2012, die vereistes vir die 30 beslissing moet deurlopend ontmoet. In die geval, op enige oomblik, die vereistes nie nagekom word nie, die 30 beslissing eindig op daardie oomblik. Ten slotte, onder die nuwe reëls, die 30 beslissing kan nie meer gebruik word wanneer die werk in Nederland het gestop. Met hierdie, die Nederlandse belasting owerhede wil die toepassing van die 30 beslissing op inkomste indiensneming wat belasbaar in die Nederlande word nadat die werknemer Nederland (verlaat soos bonus betaling of aandele-opsies, selfs wanneer hierdie onvoorwaardelik geword tydens die Nederlandse indiensneming te vermy ). Neem asseblief kennis dat hierdie posisie nog kan uitgedaag word as gevolg van 'n huidige hangende Nederlandse hofsaak. In die praktyk, die vereiste dat 'n werknemer 'n spesifieke kundigheid wat skaars van nie beskikbaar op die Nederlandse arbeidsmark het was nie moeilik om te voldoen aan. Aangesien dit ongewenste om die spesifieke kundigheid toets voldoen te maklik, met die nuwe reëls 'n minimum belasbare salaris vlak bekendgestel. Die minimum salaris vlak vir die doel van die 30 beslissing is die bedrag uitgesluit die 30 belastingvrye toelaag. Daar word onderskei in minimum salaris vlak moet gemaak word vir verskillende tipes werknemers. Daar is 'n algemene minimum belasbare salaris vlak ten bedrae van EUR 35.000 (in geval die volle 30 toelaag word in plaas van 'n laer persentasie, wat beteken dat 'n bruto salaris van EUR 50,000). Verdere, vir meesters (MSc) jonger as 30 jaar, 'n laer minimum belasbare salaris vlak ten bedrae van EUR 26605 van toepassing is (in die geval die volle 30 toelaag word in plaas van 'n laer persentasie, wat beteken dat 'n bruto salaris van EUR 38007). Ten slotte, wetenskaplikes en navorsers van opvoedkundige en gesubsidieerde navorsing organisasies word vrygestel van die minimum salaris vereiste. Indien 'n werknemer se salaris vlak wat nodig is vir sy toepassing situasie, sal hy / sy kwalifiseer om spesifieke kundigheid het. Neem asseblief kennis dat dit nog steeds nodig is dat sy / haar spesifieke kundigheid nie of nouliks beskikbaar op die Nederlandse arbeidsmark en dat dit word verwag dat die belasting owerhede hierdie nou sal monitor vir spesifieke groepe van werknemers. Sedert die belasbare salaris beslissende sal wees vir die kwalifikasie van 'n spesifieke kundigheid, sal dit nie net die gereelde vaste salaris nie, maar ook ander items soos veranderlike salaris items (bv bonus, aandele-opsies), belasbare voordele in goedere (bv maatskappymotor , behuising) en belastingaftrekkings / insluitings (bv pensioen bydraes, gesondheidsorg bydraes deur die werkgewer betaal). In die geval van 'n werknemer nie aan die minimum salaris vlak, is daar dalk 'n belasting beplanning moontlikheid om 'n laer persentasie van belastingvrye toelae onder die 30 beslissing (minder as 30) verleen aan die minimum belasbare salaris vlak te ontmoet. Vir die spesifieke situasie wat werknemers is nie ten volle belasbaar in die Nederlande op hul inkomste indiensneming, byvoorbeeld wanneer 'n salaris verdeel, sal die totale wêreldwye inkomste indiensneming in ag geneem word vir die bepaling van die minimum salaris vereiste. Daarbenewens is dit nie heeltemal duidelik nog hoe om te gaan met mense wat werk deeltyds in Nederland nie aan die nuwe salarisvlak vereistes. Verdere reëls sal moet word gepubliseer met betrekking tot deeltydse werkers. Vanaf 2012 word alle tydperke van vorige verblyf en / of werk in Nederland wat geëindig het in die laaste 25 jaar voor die aanvang van die datum van die Nederlandse indiensneming afgetrek word van die maksimum subsidie ​​tydperk van 96 maande. Dit sal byna al die Nederlandse nasionale werknemers wat terugkeer na Nederland te werk uit te sluit. Daarbenewens kan dit ook 'n verhoogde impak op nie-Nederlandse werknemers wat voor in Nederland gewees nie, aangesien die relatief klein blik tydperk van 10 of 15 jaar nou verhoog word tot 25 jaar. Daarbenewens het die reëls vermindering ook effens verander in die geval 'n vermindering van die toekenning tydperk plaasvind. Slegs in die geval van sekere drempels oorskry in die afgelope 25 jaar, sal dit lei tot 'n vermindering van die toekenning tydperk. Hierdie drempels sluit 'n maksimum van 20 werksdae in Nederland per kalenderjaar of 'n maksimum van 6 weke per kalenderjaar van verblyf in Nederland om persoonlike redes of 'n maksimum eenmalige verblyf van 3 maande in Nederland om persoonlike redes. Indien enige van hierdie drempels is oorskry, word alle tydperke van vorige verblyf en / of werk in Nederland afgetrek word van die maksimum subsidie ​​tydperk van 96 maande (elke tydperk vermindering afgerond in maande). Direkteure en toesighoudende raadslede van Nederlandse maatskappye wat wil hê dat die 30 beslissing te verkry, word ook in die gesig staar bykomende nuwe reëls met betrekking tot die 30 beslissing. Vroeër periodes van in diens en voordeel trek uit die 30 beslissing, hoewel nie psigies teenwoordig is in Nederland word, in ag geneem word as geagte periodes van werk en as sodanig sal lei tot 'n vermindering van die toekenning tydperk van die 30 beslissing. Dit is om te verhoed dat dit verlagings op 'n toekoms 30 beslissing toekenning tydperk vir direkteure en toesighoudende raadslede sal beperk word tot psigiese werkdae / bly in Nederland in die verlede. Werknemers wat in die grensgebied van 150 kilometer van die Nederlandse grense, tydens ten minste 1/3 deel van die tydperk van 24 maande voor die aanvang van hul indiensneming in Nederland (belasting beplanning vermy), sal nie meer kwalifiseer vir die 30 regerende. As sodanig, sal inwoner belastingbetalers van België, Luxemburg, 'n groot deel van Wes-Duitsland en 'n klein deel van die noorde van Frankryk word uitgesluit om aansoek te doen vir die 30 beslissing. Dit kan ook die geval dat baie klein dele van die Verenigde Koninkryk en Denemarke sowel uitgesluit kan word, hoewel hierdie streke nie spesifiek deur die Nederlandse Staatsekretaris van Finansies genoem word. Die doel van hierdie beperking is om te verhoed dat dat werkgewers buitelandse werknemers uit die Nederlandse grensgebied in plaas van Nederlands inwoner belastingbetalers sal in diens, net as gevolg van die 30 beslissing. Die argument hiervoor is dat binne 'n 150 km afstand, is dit maklik om 'n werknemer te pendel na Nederland en as gevolg van die ekstra-territoriale koste (die 30 beslissing is veronderstel om hierdie koste te dek) is nie betekenisvol nie. Vir werknemers wat binne die radius van die Nederlandse grense 150 km die 30 belastingvrye toelaag word beskou as te groot te wees. Dit kan aangevoer word dat hierdie beperking is disproporsionele en dat dit nie die EU bewys, want dit reëls uit twee lande (België en Luxemburg) en ook die werklike Nederlandse werkplek van 'n werknemer (moontlik verder as 150 km van die plek van verblyf) is nie in ag geneem word. Dit kan die geval dat die afstand vir 'n inwoner van België, Luxemburg, Duitsland of Frankryk is te hoog om te pendel en as sodanig, 'n ekstra-territoriale koste beduidende sal wees. Daar is 'n kans dat dit kan uitgedaag word op grond van die EU-regulasies in die toekoms. Vir universiteit doktorsgrade wat hul PhD terwyl woon in Nederland 'n verligting is ingestel verkry. Hierdie doktorsgrade is nie beskou as plaaslik gehuur en as sodanig het hulle kan aansoek doen vir die 30 beslissing sonder dat opgedra / gewerf uit die buiteland. Hulle moet net die toestand moeite werd is dat hulle hul Nederlandse indiensneming begin binne een jaar na die verkryging van die PhD. Dit is duidelik dat nog die minimum salaris vlak vereiste moet voldoen, hoewel dit dalk 'n laer (doktorsgrade jonger as 30 jaar) of nie van toepassing (vir wetenskaplikes en navorsers). Nuwe reëls in werking vanaf 1 Januarie 2012 Die nuwe reëls sal van toepassing vanaf 1 Januarie 2012 en as sodanig wees, aansoeke vir die 30 beslissing met betrekking tot employments wat begin voor hierdie datum nie terugwerkend sal geskied. Tot 1 Januarie 2012 is daar dalk 'n paar belasting beplanning geleenthede in die geval van die noodsaaklikheid om opdragte / employments waarvoor die aansoek om die 30 beslissing kan ontken na 1 Januarie 2012 (soos te laag salaris of wat in binne die 150 km vorentoe te beweeg grensgebied) of waarvoor die nuwe reëls kan minder voordelig wees (soos die maksimum toekenning tydperk verminder tot 8 jaar). Sedert die nuwe reëls is baie groot, het die Nederlandse belasting owerhede het aangekondig dat nuwe aansoekvorms beskikbaar sal binnekort beskikbaar gestel word. Heel waarskynlik 'n vooraf beoordeling van die salarisvlak by aansoek om 30 beslissing is nie moontlik nie, aangesien dit ook kan insluit veranderlike komponente. As sodanig, word daar verwag dat die Nederlandse belasting owerhede 'n verklaring van die werkgewer waarin aangedui word dat die vereiste salarisvlak voldoen sal vra. Deur die betaalstaat administrasie, kan die Nederlandse belasting owerhede voortdurend hersien die salarisvlak en indien die vereiste vlak voldoen word nie, dan die 30 beslissing is nie van toepassing vanaf daardie oomblik. As gevolg hiervan, sal die Nederlandse belasting owerhede N retro-aktief te dien 'n bykomende loon belastingaanslag om die verkeerd nie teruggehou Nederlandse loon belasting (moontlik insluitende rente en boetes) in te samel. In die algemeen, al die nuwe reëls is ook van toepassing op 30 beslissings verkry vir employments begin voor 1 Januarie 2012. Byvoorbeeld, die reëls met betrekking tot die direkte einde van die 30 beslissing toe nie meer 'n Nederlandse werk, is ook van toepassing op reeds bestaande 30 beslissings . Hier vind u 'n paar oorgang reëls wat 'n uitsondering te maak op die nuwe reëls vir 30 beslissings met betrekking tot employments eers begin voor 1 Januarie 2012. 5 jaar tussentydse toets Soos vroeër genoem, 'n verleen 30 beslissing vir 'n werk eers begin voor 1 Januarie 2012, is hy gerespekteer word. Maar, soos van die sesde jaar van die toekenning tydperk, die Nederlandse belasting inspekteur die moontlikheid om die werkgewer te vra om 'n bewys dat die werknemer betrokke steeds voldoen aan die vereistes van die 30 beslissing die sogenaamde 5 jaar tussentydse toets. Effektief, onder die oorgang reëls die belasting inspekteur kan (terugwerkend) ontken die gebruik van die 30 beslissing vir die oorblywende toekenning tydperk na 5 jaar indien: Hulle werknemer nie aan die minimum (belasbare) salaris vereiste van toepassing op die situasie of voor die werwing uit die buiteland, die werknemer het in die 150 km grens radius. Werknemers wat reeds die tydperk 5 jaar geslaag het voor 1 Januarie 2012 is nie geraak nie. Dit kan egter raadsaam om te vra vir 'n tussentydse toets met die Nederlandse belasting inspekteur vrywillig voor 1 Januarie 2012, om enige samesprekings met die Nederlandse belasting owerhede in die toekoms (bv wanneer 'n loon belasting oudit plaasvind) te vermy. Vir completenessrsquo ontwil, asseblief daarop let dat die ldquo25 jaar terugkyk periodrdquo en die ldquomaximum toekenning tydperk van 8 yearsrdquo reëls sal nie toegepas word op die 5 jaar tussentydse toets. Verandering van werkgewer of weerhouding agent in die geval van 'n verandering van werkgewer of weerhouding agent, is dit waarskynlik dat die nuwe reëls is ook van toepassing sal wees (met uitsondering van die ldquo25 jaar kyk terug periodrdquo reël), maar dit is nog nie heeltemal duidelik. Maar ook in daardie situasie, vir 30 beslissings van werknemers wat reeds die 5 jaar toekenning tydperk voor 1 Januarie 2012 geslaag, 'n mens kan die nuwe reëls verwag nie van toepassing te wees. Let asseblief daarop dat, ongeag van die aansoek om die 30 beslissing, is dit steeds moontlik om gratis te vergoed werklike ekstra-territoriale koste wat deur die werknemersbelasting. Ook in die geval van die verdere gebruik van die 30 beslissing geweier. Indien u enige verdere inligting of hulp nodig het, moet asseblief nie huiwer om ons te kontak Rens van Oers, expat kenner op Belasting Konsultante Internasionale via e-pos of telefonies by +31 (0) 20 570 9446.If jy 'n opsie om te koop voorraad as ontvang betaling vir jou dienste, kan jy inkomste te hê wanneer jy die opsie kry, wanneer jy die opsie uit te oefen, of wanneer jy ontslae raak van die opsie of voorraad ontvang wanneer jy die opsie uit te oefen. Daar is twee tipes van voorraad opsies: Options onder 'n werknemer voorraad aankoop plan of 'n aansporing voorraad opsie (ISO) plan toegestaan ​​word statutêre voorraad opsies. Stock opsies wat toegestaan ​​nie onder 'n werknemer voorraad aankoop plan of 'n ISO plan is nonstatutory voorraad opsies. Verwys na publikasie 525. Belasbare en Belasting Vrye Inkomste. vir hulp in die bepaling of jy het 'n statutêre of 'n nonstatutory voorraad opsie toegestaan. Statutêre Stock Options As jou werkgewer verleen jy 'n statutêre voorraad opsie, jy oor die algemeen sluit nie enige bedrag in jou bruto inkomste wanneer jy ontvang of uit te oefen die opsie. U kan egter onderhewig wees aan alternatiewe minimum belasting in die jaar wat jy 'n ISO oefen. Vir meer inligting, verwys na die vorm 6251 instruksies (PDF). Jy het belasbare inkomste of aftrekbare verlies wanneer jy die voorraad wat jy gekoop het deur die opsie uitgeoefen verkoop. Jy hanteer die algemeen hierdie bedrag as 'n kapitaalwins of verlies. As jy egter nie aan spesiale Holding tydperk vereistes, sal jy het om te behandel inkomste uit die verkoop as gewone inkomste. Voeg hierdie bedrae wat as lone behandel, om die basis van die voorraad in die bepaling van die wins of verlies op die aandele ingesteldheid. Verwys na publikasie 525 vir spesifieke besonderhede oor die tipe voorraad opsie, asook reëls vir wanneer inkomste berig en hoe inkomste gerapporteer vir inkomstebelasting doeleindes. Aansporing Stock Opsie - na oefening 'n ISO, moet jy van jou werkgewer 'n Vorm 3921 (PDF), Oefening van 'n aansporing Stock Opsie Onder Artikel 422 (b). Hierdie vorm sal belangrike datums en waardes wat nodig is om die korrekte bedrag van die kapitaal en gewone inkomste (indien van toepassing) moet berig oor jou terugkeer bepaal rapporteer. Werknemer Aandelenaankoop Plan - Na jou eerste oordrag of verkoop van voorraad verkry deur 'n onder 'n werknemer voorraad aankoop plan toegestaan ​​opsie uitoefen, moet jy van jou werkgewer 'n Vorm 3922 (PDF), oordrag van Stock verkry deur 'n werknemer Aandelenaankoop Plan onder artikel 423 (c). Hierdie vorm sal belangrike datums en waardes wat nodig is om die korrekte bedrag van die kapitaal en gewone inkomste te berig oor jou terugkeer bepaal rapporteer. Nonstatutory Stock Options As jou werkgewer verleen jy 'n nonstatutory voorraad opsie, die bedrag van die inkomste in te sluit en die tyd wat dit hang af of die billike markwaarde van die opsie geredelik vasgestel kan word in te sluit. Geredelik Bepaal billike markwaarde - As 'n opsie aktief verhandel op 'n gevestigde mark, kan jy maklik die billike markwaarde van die opsie te bepaal. Verwys na publikasie 525 vir ander omstandighede waaronder jy geredelik die billike markwaarde van 'n opsie en die reëls te bepaal wanneer jy inkomste vir 'n opsie met 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde moet aanmeld kan bepaal. Nie geredelik bepaalbare billike markwaarde - Die meeste nonstatutory opsies het nie 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde. Vir nonstatutory opsies sonder 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde, is daar geen belasbare gebeurtenis wanneer die opsie toegestaan, maar jy moet in inkomste die billike markwaarde van die voorraad ontvang op oefening insluit, minus die bedrag betaal, wanneer jy die opsie uit te oefen. Jy het belasbare inkomste of aftrekbare verlies wanneer jy die voorraad wat jy deur die opsie uitgeoefen het verkoop. Jy hanteer die algemeen hierdie bedrag as 'n kapitaalwins of verlies. Vir spesifieke inligting en verslagdoening vereistes, verwys na publikasie 525. Laaste Nagegaan of Opdateer: September 20, 2016Tax is ons besigheid 30 beslissing van toepassing op aanvullende betalings Die 30 beslissing is 'n vorm van belastingverligting beskikbaar vir kwalifiserende buitelandse werknemers. Die beslissing kan buitelandse werknemers te ontvang 30 van hul salaris as 'n onbelaste toelae. Die appèlhof Den Bosch het onlangs beslis dat die 30 beslissing is ook van toepassing op die werknemer na die verlaat van die Nederlande, of na die beëindiging van die diens in Nederland ontvang aanvullende betalings. Die saak betrokke betrokke 'n Amerikaanse werknemer wat in Nederland gewerk het, maar het teruggekeer na die VSA. Sy Nederlandse werkgewer het voorraad opsies onderworpe aan voorwaardes, wat nog nie ten tye van die werknemer het die Nederlandse en teruggekeer na die VSA vervul toegestaan. Na sy vertrek uit Nederland, die voorraad opsies onvoorwaardelik geword en is uitgeoefen deur die werknemer, as gevolg van wat die werknemer het 'n wins. Die Nederlandse Inkomstediens het die standpunt dat die wins was belasbare in Nederland en dat die 30 beslissing kon nie toegepas word nie, omdat die werknemer nie 'n onvoorwaardelike reg het om die opsies op die tyd dat hy in Nederland verlaat het nie. Maar die appèlhof het beslis dat die 30 beslissing kan toegepas word op alle aanvullende betalings. Beslissende is of dit behels die betaling van 'n salaris allocable om die tydperk waarin die werknemer het gebruik gemaak van die 30 beslissing. Volgens die appèlhof, of die werknemer, by ontvangs van die addisionele betaling, is nog in die lewe of werk in Nederland is irrelevant. Ook irrelevant is of die voorraad opsie reg was onvoorwaardelik ten tyde van die werknemer verlaat Nederland. Die Adjunkminister van Finansies het hierdie besluit om die Hooggeregshof geappelleer. Ons sal moet wag en sien hoe die Hooggeregshof reëls in hierdie saak. kopieer 2016 Meijburg amp Co, belasting Lawyers, is 'n vereniging van maatskappye met beperkte aanspreeklikheid onder Hollandse reg, onder Kamer van Koophandel registrasienommer 53753348 geregistreer en is 'n lid van KPMG International Cooperative (KPMG International), 'n Switserse entiteit. Alle regte reserved.30-regerende vir voorraad opsies 30-reël geld ook vir inkomste uit aandele-opsies wat na vertrek uit Nederland Hoge Raad, 2011/05/12, CPG 11/01873, BU8932 Uitvoeringsbesluit loonbelasting 1965 article 9, Uitvoeringsbesluit loonbelasting 1965 article 9B 30-regeling Prokureur-generaal van Ballegooien stem saam met die hof gesê dat die inkomste uit aandele-opsies deur X nadat hy Nederland ontvang onder die 30-beslissing. X, 'n Amerikaner, het gewerk vir 'n maatskappy in Nederland en was in aanmerking kom vir die 30-beslissing. Gedurende sy diens sy werkgewer toegestaan ​​hom voorwaardelike aandele-opsies, wat onmiddellik onvoorwaardelike ná sy vertrek uit Nederland geword. In 2006 ontvang X inkomste uit die voorraad opsies nadat hy die Nederlande. In geskil was of die 30-reël geld vir die aandeel inkomste. Prokureur-generaal Van Ballegooien stem saam met die hof gesê dat die inkomste uit aandele-opsies deur X nadat hy Nederland ontvang onder die 30-beslissing. Die OG die gevolgtrekking gekom dat die duur van die 30 reël eindig nie met vertrek uit Nederland in die lig van die geslote sisteem van die Implementering besluit vir Salaris belasting 1965 en die geval geskiedenis van die 35- en 30-beslissings. Op grond van die 30-regerende die Prokureur-generaal die gevolgtrekking gekom dat die voorwaardelike opsies ook binne hierdie terrein val, want dit is in ooreenstemming met die oogmerke van die werkgewer. Die redenasie van die hof dat die inkomste uit opsies moet toegeskryf word aan die tydperk wat X in diens was in Nederland is nie verkieslik volgens die Prokureur-generaal, want toegeskryf aan die tydperk waarin die werknemer gewerk in Nederland kan lei tot ander inkomste ontvang buite die tydperk ook onder die 30-beslissing gebring. 'N einde aan die toepassing van die 30-uitspraak kom nadat en die tydperk van die toelaatbaarheid is 'n voorwaarde vir die totstandkoming van 'n inkomste onder die 30-beslissing ontvang, volgens die Prokureur-generaal. Na afloop van die tydperk verstryk kan die inkomende werknemer vergoeding van enige ekstra territoriale koste volgens die salaris Belastingreg 1964 (ou) ontvang. Verder het die Prokureur-generaal van mening dat die aangaan van ekstra territoriale koste nie as 'n voorvereiste vir in aanmerking te kom vir die 30-beslissing, want dit het 'n vaste karakter. Verder het die vraag is of die inkomende werknemer maak nie meer ekstra territoriale koste nadat hy die Nederlande. Ten slotte, die Prokureur-generaal verduidelik die berekeningsmetode van die 30-beslissing. Die Prokureur-generaal aangeraai om die Hooggeregshof om die appèl van die Staatsekretaris as ongegrond verklaar. Deel op sosiale media Ons advisorNovember 9, 2008 21:54:24 CET Die 30 beslissing is van toepassing op buitelandse werknemers in Nederland wat 'n sekere kundigheid of ondervinding wat nie beskikbaar is nie of skaars op die Nederlandse arbeidsmark is. Dit is bedoel om die bykomende uitgawes wat 'n Nederlandse burger nie wil hê dek, wat verband hou met die ekstra territoriale verbindings naamlik om hierdie uitgawes verreken, jou werkgewer kan aansoek doen vir die 30 beslissing namens jou (jy kan nie aansoek doen vir dit die aansoek moet onderteken en ingedien word deur u werkgewer). Jou werkgewer is dan toegelaat om jou te betaal 30 van jou loon (met inbegrip van toelaes) belastingvry, die vermindering van jou belasbare basis tot 70 van die oorspronklike figuur. Die bedrag wat jy spaar in belasting is bedoel om gebruik te word om die ekstra territoriale uitgawes te dek. Met die 30 beslissing, is daar geen vereiste vir jou om enige van die uitgawes te bewys. Kwalifiserende vereistes: Om vas te stel of die werknemer beskik oor spesifieke kundigheid wat skaars of afwesig in die NL arbeidsmark word die volgende oorweeg word: a. die vlak van opvoeding van die werknemer b. die ervaring van die werknemer om die posisie c betrokke. die salaris van die funksie / posisie in Nederland in vergelyking met wat in die land van oorsprong van die werknemer. 'N Werknemer van middelbestuur of hoër in 'n internasionale maatskappy met 2.5 jaar ondervinding in die tipe maatskappy, is geneig om te word beskou as 'n spesifieke kundigheid wat skaars of afwesig in die Nederlandse arbeidsmark het. Die belastingvrye toelaag moet, deur die wet, word afsonderlik van die loon betaal. Dit word gewoonlik geïmplementeer deur die vermindering van die salaris van 'n administratiewe afdeling van die totale bedrag loon is nie toegelaat nie. 'N Werknemer het 'n salaris van 100,000 (voor 30 beslissing). Die basis vir die belastingvrye vergoeding is 100/70 100000 142857. Die belastingvrye terugbetaling beloop 30 142,857 42,857. Die gemiddelde persentasie van belasting en sosiale sekerheid betaal is dan 29. It39s nie toegelaat word om die bruto salaris in die ooreenkoms indiensneming in 'n belasbare deel van 70 en 'n nie-belasbare deel van 30. genoem verdeel plaas die bruto salaris moet verminder word tot 70 op die top van wat 'n belasting vrye vergoeding van 30 kan betaal. Gevolg is dat al die regte wat gebaseer is op die bruto salaris sal verminder ook soos pensioen en aftrekkings sosiale sekerheid (en daaropvolgende eise daarop). Termyn: 'n Maksimum van tien jaar, wat op die eerste dag van diens by die werkgewer. Voor verblyf in Nederland Indien 'n werknemer gewerk het of gebly in Nederland voor die aanvang van indiensneming, sal die termyn verminder word deur die tydperke van vorige werk en voor verblyf. Tydperke van vorige werk en voor verblyf wat meer as vyftien jaar beëindig voordat die termyn van indiensneming sal nie in ag geneem word. Tydperke van vorige werk en voor verblyf wat beëindig met meer as tien jaar, maar minder as vyftien jaar voor gewoond indiensneming in ag geneem word indien die werknemer nie gewerk of gebly in Nederland vir 'n tydperk van tien jaar. Die werknemer sal nie oorweeg word nie te gewerk het in Nederland as hy gewerk het in die land vir 'n maksimum van twintig dae in elke kalenderjaar vir die tydperk van tien jaar. Begin datum moet die aansoek om die 30 beslissing gemaak word binne vier maande na die aanvang van indiensneming, sal die beslissing wees terugdateer na die begin van indiensneming. Indien die versoek later gemaak word, sal die beslissing begin op die eerste dag van die maand wat volg op die maand waarin die versoek gerig word. 20 Desember 2008 02:50:50 CET 30 beslissing: Vrae Antwoorde 1.1 Wat is die 30 beslissing 1.2 Wat beteken die 30 toelaag impliseer 1.3 Watter koste ET kan beskou word as kos 1.4 Is dit moontlik om 'n belastingvrye toelae ontvang Benewens 'n belastingvrye terugbetaling van die ET kos 1.5 moet ek in Nederland te woon om in aanmerking te kom vir die 30 beslissing 2 toepassing van die 30 beslissing 2.1 Wanneer sal ek in aanmerking te kom vir die 30 beslissing 2.2 Wanneer moet ek aansoek doen vir die 30 beslissing 2.3 Hoe kan ek aansoek doen vir die 30 beslissing 2.4 kan ek aansoek doen vir die 30 beslissing as ek het gewerk in Nederland in die verlede 2.5 die 30 beslissing voor gegee is om my aan my diens by xxx, terwyl ek besig was in diens van 'n ander maatskappy in Nederland. Kan ek voortgaan nou die 30 beslissing dat ek begin my werk met xxx 3 Berekening van die 30 beslissing 4 ander gevolge van die 30 beslissing 4.1 Is dit nog moontlik om op te bou pensioen op my volledige oorspronklike salaris hoewel die 30 beslissing is van toepassing 4.2 Is dit korrekte dat werkloosheid voordele net sal bereken word op 70 van die bruto salaris onder die 30 beslissing, wat sal lei tot 'n aansienlike nadeel 4.3 Ek verstaan ​​dat ek kan kies as 'n gedeeltelike nie-inwoner van die Nederlande onder die voorwaardes van die te behandel 30 beslissing. Wat beteken dit en wat is die gevolge as ek kies as sodanig 5 Verskeie 5.1 behandel word Wat is die effek van die 30 beslissing oor die berekening van die maksimum vlak vir 'n huislening 5.2 Wat sal gebeur wanneer die 30 beslissing verstryk, nadat die gereelde 10 jaar tydperk of vroeër, want die uitspraak is nie meer van toepassing 5.3 Wat sal gebeur in die geval van 'n salarisverhoging 5.4 Hoe sal die bonus betalings en die voorraad opsie plan belas 5.5 'n behuisingstoelae behandel as 'n ET koste 5.6 is daar enige gevolge vir die 30 toelaag indien 'n werknemer ontvang 'n huis verlof / reistoelaag op 'n netto grondslag 30 beslissing: vrae en antwoorde die doel van hierdie vrae en antwoorde is om inligting oor die 30 beslissing gee. Die groep wat daarop gemik is, is die werknemers van die maatskappy met 'n plaaslike kontrak, wat wil aansoek doen of het reeds aansoek gedoen vir die 30 beslissing. Wat is die 30 beslissing Die 30 beslissing is 'n fiskale fasiliteit vir (buitelandse) werknemers gewerf uit die buiteland wat sal werk in Nederland. Die fasiliteit bestaan ​​uit 'n toelae vir koste wat aangegaan is as wat in die Nederlande. Die idee agter die 30 beslissing is om voorsiening te maak vir vergoeding met betrekking tot bykomende koste gemaak as gevolg van die feit dat 'n werknemer in 'n ander land werk as die land van herkoms. Onder die 30 beslissing hierdie kostes kan vergoed word in die vorm van 'n belastingvrye vaste toelaag, met 'n maksimum van 30 van die loon van die werknemer. Wat beteken die 30 toelaag impliseer As die 30 beslissing verleen word aan 'n werknemer, kan die werkgewer die werknemer met 'n belastingvrye toelae vir sy ekstra territoriale koste (ET koste) voorsien. Dit is die koste wat gemaak word as gevolg van indiensneming buite die land van herkoms. Die belastingvrye toelaag kan verband hou met die werklike ET koste gemaak of 'n vaste toelaag met 'n maksimum van 30 van die loon van die werknemer. Watter kos kan as ET oorweeg kos ET koste kan gedefinieer word as die ekstra koste van die verblyf buite die land van herkoms. Voorbeelde van ET koste is die volgende uitgawes: Double behuising uitgawes Ekstra koste om geskikte behuising Tuis-verlof kaartjies Aansoek om en vertaling van amptelike dokumente Uitgawes vind vir taalkursusse Ekstra uitgawes wanneer jy soek vir 'n geskikte skole vir die kinders. Hierdie is slegs voorbeelde en meer koste kan beskou word as ET koste. Is dit moontlik om 'n belastingvrye toelae benewens 'n belastingvrye terugbetaling van die ET koste In die situasie wat jy reeds 'n belastingvrye toelae ontvang van 30 ontvang dit nie moontlik is vir 'n werkgewer om bykomende ET koste vergoed belastingvrye gratis op die top van die 30 toelaag. Koste wat nie as ET koste, soos 'n terugbetaling van die kostes vir reis tussen huis en werk, beweeg uitgawes beskou word, kan deur die werkgewer betaal word bykomend tot die 30 beslissing. Moet ek woon in Nederland om in aanmerking te kom vir die 30 regerende Nee, fisiese verblyf in Nederland is nie 'n vereiste vir die toepassing van die 30 beslissing. Maar ten einde voordeel te trek uit die 30 beslissing Nederlandse loon belasting moet weerhou van jou inkomste indiensneming. Toepassing van die 30 beslissing Wanneer sal ek in aanmerking te kom vir die 30 beslissing Ten einde in aanmerking kom vir die 30 te wees regerende jy aan die volgende voorwaardes voldoen: Jy moet gehuur word of opgedra van buite Nederland en Jy moet 'n spesifieke kundigheid het - Hoe of spesiale vaardighede. Die belangrikste faktore in hierdie verband is: mate van opvoeding, relevante ervaring vir die pos, vlak van salaris en jou spesifieke know-how of spesiale vaardighede moet nie geredelik beskikbaar wees op die Nederlandse arbeidsmark en Jy moet 'n minimum van 2.5 jaar het toepaslike werkservaring vir die funksie wat jy sal voldoen aan en jou en jou werkgewer moet ooreenkom in die dienskontrak of in 'n aparte kamp dat indien die 30 beslissing is van toepassing, sal jou salaris verminder word tot 70 en jy is geregtig om 'n belasting - gratis toelae van 30. Wanneer moet ek aansoek doen vir die 30 regerende die 30 beslissing sal slegs toegestaan ​​word vir die maksimum tydperk van 120 maande indien die beslissing toegepas vir binne 4 maande na die aanvang van die werk in Nederland. As die 30 beslissing toegepas vir later, en al die voorwaardes voldoen word, sal die beslissing verleen word vanaf die eerste dag van die maand, na aanleiding van die maand waarin die aansoek ingedien is. Hoe kan ek aansoek doen vir die 30 beslissing Die 30 beslissing toegepas kan word vir die Nederlandse belasting owerhede. Die aansoek moet saam deur die werkgewer en werknemer. Die volgende dokumente moet ingedien word: 'n voltooide en ondertekende aansoekvorm 'n afskrif van die werk / opdrag ooreenkoms Curriculum vitae Verklaring van die werkgewer op die spesifieke kundigheid van die werknemer. Vir werknemers van middel of hoër bestuur met meer as 2.5 jaar ondervinding in ING, sal die vereiste van skaars spesifieke kundigheid in ag geneem word om implisiet nagekom word nie, wat beteken dat dit nie nodig is vir die werkgewer om dit te bewys in 'n verklaring gesê. Kan ek aansoek doen vir die 30 beslissing as ek het gewerk in Nederland in die verlede Indien u aan al die voorwaardes soos hierbo genoem, kan jy aansoek doen vir die 30 beslissing selfs as jy gewees woon of werk in Nederland voorheen, ongeag die feit of die 30 beslissing het om jou te verleen in die verlede. Die 30 beslissing sal slegs toegestaan ​​word vir 'n tydperk van 120 maande (10 jaar) maksimum. Alle vorige tydperke van vorige verblyf of indiensneming in Nederland, sal afgetrek word van die maksimum duur van 10 jaar. As jy nie woon of werk in Nederland vir die afgelope 10 jaar, vorige geskiedenis sal nie in ag geneem word. Met betrekking tot indiensneming gedurende die laaste 10 jaar, sal werk met 'n maksimum van 20 dae per kalenderjaar nie beskou word as indiensneming in Nederland. Private verblyf in Nederland gedurende die afgelope 10 jaar sal nie oorweeg word as 'n verblyf in Nederland as jy nie in Nederland vir 'n tydperk wat 6 weke per kalenderjaar oorskry vir vakansie, besoek of ander persoonlike omstandighede gewees het. Verder een agtereenvolgende tydperk van 3 maande bly in Nederland gedurende die afgelope 10 jaar, vir 'n vakansie, besoek of ander persoonlike omstandighede sal ook nie in ag geneem word. As die kort periodes van verblyf in Nederland in die laaste 10 jaar, soos hierbo genoem, het nie oorskry, sal die tydperk voor die 10 jaar 'n rol speel nie. Die kort periodes van verblyf in die afgelope 10 jaar sal egter afgetrek word van die totale duur van die 30 beslissing (10 jaar). Neem asseblief kennis dat die aftrekkings gemaak sal word in maande. Voorbeeld Mnr X is besig en woon in Nederland vanaf 1 Januarie 1994 tot 31 Desember 1995. In 1997 was hy op vakansie in Nederland vir 'n tydperk van 3 weke. Hy Januarie 2003 begin nuwe diens in Nederland vanaf 1 Sedert hy met al die kriteria vir die 30 beslissing, is die beslissing aan hom toegestaan ​​vanaf 1 Januarie 2003 vir 'n tydperk van 7 jaar en 11 maande maksimum. Die 2 jaar dat hy gewerk het in Nederland voorheen afgetrek word van die maksimum tydperk van 10 jaar en die 3 weke van sy openbare vakansiedae in 1997 lei tot 'n bykomende aftrekking van 1 maand. Die 30 beslissing is voor toegestaan ​​vir my om my werk met xxx, terwyl ek besig was in diens van 'n ander maatskappy in Nederland. Kan ek voortgaan die 30 beslissing noudat ek begin my werk met xxx As die tydperk tussen die ou en nuwe werk is nie meer as 3 maande, kan jy en jou nuwe werkgewer aansoek doen vir die 30 beslissing weer vir die nuwe werk. Die beslissing kan dan nog steeds toegepas word vir die oorblywende deel van die oorspronklike tydperk van 10 jaar. sek. Tydperk.

Comments

Popular posts from this blog

Bani Cu Forex

Ce hierdie Forex Forex, cunoscut si sub denumirea de FX hierdie un element sorg se refera la Piata valutara si 8220Da8221. Poti gesig Bani cu Forex prin Munca la domiciliu. Pentru a intelege mai bine cum functioneaza ITI vom prezenta urmatorul exemplu: Atunci cand calatoresti intr-o Tara straina vei gasi la Aeroport o Casa de schimb valutar. SA zicem ca ai la tand 100 dolari si tocmai ai ajuns in Japonia, is dié inseamna ca trebuie sa iti schimbi dolarii in yeni japonezi. Cand vei gesig is dié vei OBSERVA ca pentru 1 dolar primesti 100 yeni, Deci pentru 100 dolari vei Primi 10,000 yeni japonezi. In termeni forex ceea ce ai facut tu s-ar laster prin. vanzarea de dolari si cumpararea in acelasi timp n yenilor japonezi. Cand vei pleca din Japonia, vei vrea SA schimi yenii inapoi in dolari si vei OBSERVA un lucru interesant. Cursurile valutare s-au schimbat Ei bine tocmai acest lucru te poate ajuta SA faci Bani cu Forex, lucrand de acasa: ITI faci un vervolg gratis si de aici ai doua optiu

Cara Trek Dari Masterforex

Cara onttrek dari masterforex Cara onttrek dari masterforex Beginner forum kenners glo dat werk, tweede binêre. cloudflare Serial: 2020617511 Refresh: 10000 Probeer weer: 2400 verloop: maserforex Minimum-TTL: 3600 Veiligheid Veiligheid status van Top10binaryoptions. Trading strategieë x handel is 'n professionele Saxo kapitaalmarkte binêre handel met dxri ontwerp Saxo kapitaalmarkte binêre opsie Cara onttrek dari masterforex en spoedige oplossings vir. Mark werk huis toe sagteware real time te verstaan ​​vir die tweede strategie YouTube nifty opsies makelaar Barrons. Handelsvoorraad Options 'n Eenvoudige voorbeeld Stock Options is bloot 'n voertuig om 'n doel te bereik. Ons sal kyk na hierdie seine in meer besonderhede in die volgende afdelings op RSI en Stogastiese. Thepanies bedryf hierdie platforms kan nie geregistreer word om sake te doen in Kanada, en alle beleggers word aangemoedig om die registrasie van 'n makelaar of firma kyk voor te belê deur 'n besoek

Forex 879

Forex 879 Forex 879 vertrou binêre opsies. Kamer makelaar. Forex 879 binêre opsies maatskappye wenke voorraad anyoption makelaar handel resensies opleiding PROGRAMMA. Februarie 2015 verbreek dit binêre werk in dae gelede opgemerk. spesialis tennis footwears. Nadex deeltydse werk Ciprus nadex bedryf meer soos binêre opsie is 'n handel. Veral wanneer hulle vry oproep gelykheid binêre opsies mobiele verhandelingsplatform Britse binêre opsies handel binêre opsie handel opsies handel is wettig betref die handelaars uur h seine inligting binêre forex 879 betroubare handel volumes aandelemakelaar, ens U lig sal jy nie toegelaat word nie. Forex 879 jy 'n vraag of 'n projek versoek. Kliënte sluit die uitruil as lede en kry toegang tot alle beskikbare funksies, dan kies die vierkant en druk die space bar. Maar die meeste moderne simulators is ver van volmaak. netto. Del Olivi hoe om binêre opsies handel, dag gelede. Makelaar heining strategie wat hul eie sien forex 879 nuus verder af